رنگ در صنعت

اتومبیل ها همچنان منعکس کننده رنگ های قوی آبی – سبز، قرمز و متالیک های گرم خواهند بود که نشان دهنده تکامل رنگ و اقتصاد در حال پیشرفت است. وقتی اقتصاد، ناپایدار یا در سرازیری است، اتومبیل ها معمولا با رنگی غیرقابل طبقه بندی ماننده خاکستری و برنزی عرضه خواهند شد.

یک عامل دیگر در معادله انتخاب رنگ در محصولات شخصی، حضور خانم ها است که به عنوان خریداران اصلی می باشند. خانم ها اکنون به اندازه آقایان اتومبیل می خرند. در این صورت، رنگ های محافظه کارانه به گونه ای تغییر می کند که شامل رنگ های گرم جاندار و فعال مانند فیروزه ای متالیک می شوند که مدتها است که صنایع منتظر آن هستند. این روال همچنین در طرح های رنگ جانبی و مکمل داخلی اتومبیل هم انعکاس دارد.

یخچال ها، شوینده ها و خشک کننده ها، ظرفشویی ها و همچنین وسایل خانگی اصلی به رنگ سفید خالص یا سربی گرم می مانند. این بی رنگ هابه صورت روز افزون محبوبیت پیدا می کنند، چون هر روز تعداد بیشتری از خانم ها وقت کمتری را در خانه می گذرانند. به جای رنگ های کم رنگ، سفید براق درخشنده به عنوان رنگ برجسته، غالب و مهم در محیط های خانگی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

همراه با زیوانیتار

زیبایی برای همیشه

4.7/5 - (20 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
گفتگو
1
همراه با زیوانیتار
زیوانیتار
درود
به زیوانیتار خوش آمدید
پاسخگوی شما هستیم